Algemene voorwaarden

Heldere en eerlijke afspraken voor een fijne samenwerking

Artikel 1: Definities

Om het makkelijk te maken hebben wij twee belangrijke definities voor jou gemaakt:

Jij, je, jou(w): Dat ben jij!

Wij: dat zijn wij, Skyline Webdesign.


Artikel 2: Toepasselijkheid

A: Wij proberen ervoor te zorgen dat jij op de hoogte bent van onze algemene voorwaarden. Hierin staat namelijk precies wat wij voor jou doen en wat jij van ons kan verwachten.

B: Dit geldt ook voor andere partijen die wij betrekken bij jouw opdracht!


Artikel 3: Aanbiedingen en offertes

Wij bespreken met jou onze aanbiedingen en offertes en vermelden dit op ons intake formulier zodat jij precies weet wat wij voor jou doen, wanneer wij dat doen en hoe wij dat doen. Ons streven: het zo duidelijk mogelijk maken voor jou!


Artikel 4: Extra werkzaamheden

Wanneer wij iets moeten toevoegen aan de website dat niet zit inbegrepen bij het gekozen website pakket brengen wij hiervoor kosten in rekening. Dit gaat volgens ons uurtarief van €40,-


Artikel 5: Uitvoering

A. Wij doen er alles aan om jou het vakmanschap te leveren dat jij verdient.

B. Hierbij kunnen wij ook een andere partij betrekken.

C. Als jij alle gegevens die wij nodig hebben doorgeeft, dan kunnen wij het beste lid A uitvoeren.


Artikel 6: Voltooiing

Omdat wij vakwerk willen leveren kan het soms iets langer duren dan er is afgesproken. Wij zullen dat tijdig bespreken met jou. Wij hopen dat jij ons begrijpt.


Artikel 7: Wijziging

Zie art. 4.


Artikel 8: Geheimhouding

Wij houden alles wat jij over jouw werkzaamheden vertelt geheim. Doe jij dat ook bij ons? Dat werkt wel zo prettig!

Artikel 9: Exclusiviteit

Wij voeren exclusief voor jou de opdracht uit!


Artikel 10: Contractduur

De minimale contract duur van een website/webshop bedraagt 1 jaar met een opzegtermijn van 4 weken.
De minimale contract duur van online adverteren bedraagt 3 maanden met een opzegtermijn van 4 weken.


Artikel 11: Gebreken en klachten

Zijn er gebreken of klachten? Erg vervelend! Wij zullen er alles aan doen om dit te voorkomen en/of te verhelpen. Daarvoor is wel nodig dat je ons meteen nadat je dit constateert informeert zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen.


Artikel 12: Opzegging

Zie art. 10.


Artikel 14: Betaling

Al onze betalingen worden verwerkt via automatische incasso.
De eerste betaling vind uiterlijk 30 dagen plaats na het afgeven van de machtiging of na de goedkeuring van het ontwerp.
Als een betaling niet succesvol is, zullen we gedurende een periode van 30 dagen nog twee pogingen doen om het bedrag te innen. Als er geen betaling wordt ontvangen, zullen we altijd eerst contact opnemen met de klant om een redelijke betalingsregeling af te spreken. Als het niet mogelijk is om contact op te nemen, zijn we helaas genoodzaakt om het websitepakket te deactiveren, ook als het een aanvullende dienst betreft. We zullen je hierover altijd tijdig informeren, zodat je nog actie kunt ondernemen.


Artikel 15: Annulering

A. zie art. 11

B. Geef dit binnen 48 uur aan ons door, wij kunnen de order dan kosteloos voor je annuleren.

C. Wil je de opdracht na 48 uur toch annuleren maar kunnen wij er niets aan doen, dan moeten wij daar helaas wel kosten voor rekenen. Wij zijn immers al begonnen aan jouw opdracht. De kosten bij annulering bedragen 50% van het gekozen website/webshop pakket.


Artikel 16: Eigendom

Al onze websites werken op basis van een abonnementsvorm. Je bent eigenaar van de website zolang je abonnement loopt. Na het opzeggen zal de website in goed overleg offline worden gehaald.  Het domein valt hier niet onder. Deze kunnen wij kosteloos verhuizen naar jouw e.v.t. nieuwe webhosting provider.


Artikel 17: Wijziging algemene voorwaarden

Mochten wij iets gaan veranderen in onze algemene voorwaarden, dan wordt jij op de hoogte gesteld hiervan. Deze zijn terug te vinden op onze website.


Share by: